1år

Idag för 1 år sedan flyttade vi ifrån trygga livet i huddinge med radhus o fast tjänst.

Flyttbilen kom o lastade i alla våra saker o så åkte vi mot det nya livet i Karlskoga..

Till en etagelägenhet  med 3våningar.. Mitt i stan.. Där vart vi inte långvariga utan

sen köpte vi det huset som vi verkligen ville ha.. Där vi bor nu sen ett halvår tillbaka..

Jag tänker varje dag på om livet vart bättre o roligare här än i Huddinge.

Men det är svårt o veta  för  vi har gått igenom en del lite tuffa saker under vårat år..

Men livet är aldrig riktigt enkelt men huvudsaken är att man har varann..

O den här familjen gör allt för varann o även  för våra närmaste o käraste..

Nu är det snart höst igen o allt börjar om lite..

Man ska tänka positivt o inte tänka alltför mycket på hur det har varit..

Som när jag träffar folk härifrån,jag börjar om..

Lär känna dem som de är nu o inte hur de var för 10 år sen..

O njuta för stunden ,njuta av allt man har o inte vad man inte har..

Jag vet vad jag inte har som jag borde ha o några av de sakerna försöker jag ordna nu..

Sen finns det ju saker som jag borde ändra på,min vikt tex..

Men istälet för att stirra sig blind på allt som man borde ha o som inte är bra så får man ta tillvara på det man har.

MÖjligheten att vara hemma med mina barn,ta tillvara på  de vänner o folk som tycker om mig/oss för dem vi är..

För där är det något som har blivit bättre sen i Huddinge.

Genom flytten har man sett vilka som är äns vänner

o så har man fått nya vänner som man aldrig vill bli av med..

Små saker är också saker som lyser upp vardagen.

Som att man får ett sms  av en vän,eller att äns son sjunger:

Jag älskar  mamma jag älskar mamma ..

Små små saker som gör till en helhet..




Johan när han äter gröt alldeles själv.. 11månader!!

Mitt lilla hjärta:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!