johans syskon

La precis in ett nytaget kort på min älskade lilla bebisgosigos som är 11månader numera under  gårdagens inlägg.

Så här kommer kort på hans syskon också..


Här har vi min förstfödda son:-)  3år o 3månader!!

Den snällaste pojken i världen!!!




O så min vackra  lilla tjej




Man ska umgås med folk som man trivs ihop med  sägs det.

Men om man är lite kluven då.

Man trivs med dem men de har inga stora tankar om äns barn.

Vad gör man då? Visar dem motsatsen till de fördomar som har dykt upp eller låter dom vara.

För man vill ju ändå ge alla en chans men frågan är ju hur många chanser folk ska få..

Men annars så får man väl väcka tigern.. Den där mammatigern som gömmer sig inom äns kropp.

Visa dem att det här är inte okej.

För har man råd att mista en vän??

Men o andra sidan så går ju äns familj före allt.


Det är första gången  i mitt mammaliv som jag verkligen känner att den här personen gillar inte mina barn..

Man får tycka vad man vill men man behöver inte alltid säga allt som dyker upp.

Sen vet jag dem som verkligen gillar mina barn o dom är många..

Så man får tänka på att det är den personen som det är synd om som har sånna fördomar mot en 5åring o en 3åring..

Som inte kan låtsas vara gullig mot andras barn..

För vad har de egentligen gjort personen ifråga..

Jag avgudar mina barn men jag kan också se felen de gör,det har jag skrivit om förut..

O den egenskapen har inte alla..

Men jag ger inte upp,någongång ska de få se att de har haft fel..



Något positivt,jag har lärt mig mycket genom det här.

Hoppas ingen känner sig utpekad.

Avslutar med ett kort som är taget hos johans kusiner i sthlm.

Efter mellanmålet ville han leka lite:-)


Ytterligare ett kort från sthlm besöket i början av augusti08.

"Kusin vad gör du under trappan?"



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ni har helt underbara barn! Jag säger så här...Hellre förlorar jag en vän en en som avskyr mina barn! DERAS FÖRLUST. Jag skulle aldrig acceptera det..puss till er alla

2008-08-24 @ 18:53:35
Postat av: Jenny

Hej Petra!

Så stora dina barn blivit! Jag kommer än idag ihåg när du fick Nessa :):)

Känns som igår.

Skulle vara kul att träffas en dag :)

Kramar på dig



Ps hur går de med körkort ds

2008-08-24 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!