härlig lördag


Nu har vi varit o handlat så vi kan grilla kyckling,potatisgratäng o god sallad med fetaost o baguette till:-).

Daniel som är lite piggare tack vare medicinen fick vara med o välja bröd o godis mm..

Kinderägg med pokemon valde han ut blandannat o så valde han ut pålägg o bröd.

Han är riktigt duktig att ha med i affären..Ingen bråkstake  som vissa vill tro att han är..

Han är mer åt det sköra hållet.. Som vi o släkten ser o de närmaste..

Lugn o snäll o gillar att vara lite pajas


Uppdaterat 20,30

det var mysigt o sitta på altanen o äta:-)

nu har jag tagit en liten cykeltur o köpt kaffefilter så vi kan ta en kopp kaffe såhär på lördagskvällen..

O kolla på melodikrysset.. eller var det heter.

Jag undrar hur vissa kan ha så många besökare på sin blogg

om dagarna. Jag brukar ha 16 styckna som medelantal..

O då räknas inte vårat ipnummer in som besökare..

Men vissa har 80 besökare om dagarna.. Hur får man ihop 80 besökare?

Man kanske skriver om mer intressanta saker än om en vanlig vardag..

Nä nu ska jag fixa kaffe medans john nattar våran bebisgosigos..

Som nu är hela 11 månader..:-)


Johan 11månader!!

"Love him so"






Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmm låter gott med grillad kyckling :):)

Kram

2008-08-24 @ 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!