Vår

Vad härligt det är ute nuförtiden.. Underbart med sol:-)

Vi har under helgen bara varit hemma ,nä förresten det har vi ju inte..

För i fredags så drog jag o vanessa till stan o handlade lite kläder till henne  o en tröja till danne.

Jag vart så sur på Lindex ,jag har beställt en tröja med fem myror är fler än fyra elefanter till Vanessa
 
på lindex hemsida.

Jag har betalat  o allt är klart för att skicka tröjan. 

Men den kom aldrig o sidan där det står om  vart den är osv uppdaterades aldrig.

Så jag ringde dit ,efter att ha försäkrat mig om att tröjan inte har blivit

skickad till affären o jag har missat någon info.

Som svar får jag att tröjan inte kommer att skickas till mig.

O pengarna har blivit dragna o de skickar inget till mig.

Så nu har jag sponsrat Lindex.Så därför  gick jag o vanessa till stan för att leta upp den tröjan i affären.

Men strl 110 var slutsålt.

Så då fick hon en  tunika o tights  istället. Så det vart inget ur fem myror kollektiuonen till vanessa.

Men som tur är så är hon så förstående  så hon förstår att  hennes mamma har gjort sitt bästa för att hon ska

få  den rosa tröjan. O nöjer sig med  andra kläder som är enligt mig så mycket finare..

Men på små bebisar o på danne är det fint förståss. "ler"

Sen på lördagen så drog jag,vanessa o johan till Funky Kidz ..Vanessa skulle på sin näst sista dans..

John o Daniel drog till stan o handlade lite vårkläder till danne.

De kom hem med blandannat Vårjacka,jeans o tröja till danne. Tröjan hade han valt ut själv..

De hade haft det mycket trevligt ihop på stan o suttit o ätit glass ihop.

Mys pys..Jag vill också gå själv med danne o äta glass.haha

ska nog göra det någondag..

Iallfall sen så  drog vi hem o var bara hemma.. På kvällen så gick vi på promenad åt olika håll.

John o danne drog till ok o handlade fredags mys..Men på vägen hem så vart danne dålig..

Så john fick ha honom på sina axlar.. När de kom hem sen så stod danne i badrummet o spydde ..

Så där kom magsjukan.. Så när körlaget började så låg han helt dålig i sin pappas famn.

Han fick ha hinken nära sig.. Sen så nattade vi vanessa o johan..¨

 o det lät som att johan höll på o vakna så jag gick in till honom

men han sov ju som en stock... sen lät det sådär igen..

O jag gick in till honom men nä han sov..

Då hör man vanessa i trappan.. Jag har spytt ner  hela sängen ropar hon..

O lilla kraken kommer nerför trappan med spyor i hela håret o pyjamasen..

Så det vart till att duscha henne o john fick gå upp o göra rent hennes säng o sängkläder..

Så den natten fick vanessa sova i vardagsrummet  på nedervåningen med pappa john..

Danne spydde medans jag kollade på  helens små underverk ,en bra film ..

Men sen när han gick o la sig i våran säng så fick han sova hela natten utan att behöva kräkas..

Vanessa vaknade  till o kräktes medans jag låg o sov så det var tur att john låg i samma rum som henne..

Dagen därpå på söndagen så var båda barnen jätte pigga.

Man märkte inte av att de hadevarit magsjuka förutom att vanessa var lite prickig i ansiktet..

Vi satt ute o fikade o barnen de lekte ute..

Så söndagen vart fin ändå..

Men vad jag har handlat kläder till barnen den här veckan. Det är nog bara 2 dagar
 
under veckan som gick som de inte fick nya kläder.

Men det är roligt o handla medans man är på stan..

Men nu ska jag inte ge dem något  speciellt förrän de fyller i Maj..

Det är bara johan som inte fyller i maj,men han får ju sitt i september sen..haha


Ja just det.

Vanessa har ju sin dans uppvisning den 27april på bregårdsskolan ..välkomna dit,

alla vuxna får betala 20kr men barn under 18år  kommer in gratis..


Det är både funky kidz grupperna o Funky Teens grupperna som ska dansa..

Förra terminens dansuppvisning var en höjdare.. Krokodilen var så rolig.haha

Här kommer ett roligt kort på mina barn. johan 6½månad..,vanessa snart 5år ,danne snart 3år..






image40



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!