ny server

Blogg.se har bytt server så jag har inte kunnat uppdatera p¨å flera dagar.
o besökarna har dalat neråt.

Idag har det varit jätte varmt o skönt ute.
 Vi gick till en lekpark o jag satt o mös i solen medans barnen  lekte.
Perfekt dag för att ha nya vårjackan ,det är skönt o slippa tjocka vinterjackan.
Sen gick vi hem o då stod john o bakade.
Så medan den stod i ugnen så gick jag en promenad med bara johan o köptte vaniljsås.
Sen har vi suttit o myst på altanen  ,druckit kaffe o ätit blåbärskaka o vaniljsås.
Jag blir helt glad av solen o det  ska bli så skönt när våren kommer på riktigt.

Nu sitter jag med johan i famnen.
jag passar på o myser med honom lite,för han är ju inte bebis för alltid.
o bebisar är ju såå goa:-)

Nu ska jag gå ner o fortsätta skura golven på nedervåningen,
image33

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Vad mysigt det låter med fika i solen! Bara längtar tills det blir varmare så att man kan vara ute med! Lilla sötisen Johan bara växer och blir sötare för var dag som går!

2008-04-02 @ 19:37:48
URL: http://beckorell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!