Mysig dag

Idag är det en väldigt mysig dag.

Vi är hemma jag o barnen o myser. Har kvalitets tid med varann.hihi

Just nu sitter barnen o lägger pussel o jag sitter o fixar med min familjeliv sida samtidigt som

jag planerar kvällens maträtt . Lunchen har vi inte hunnit med än,jag trodde inte att klockan var så mycket.

Inte undra på att jag börjar bli hungrig. haha

Johan ligger här bakom mig på täcket o leker,han vill ha mer leksaker  än vad han har verkar det som.

Han har 2 syskon att ärva leksaker av  o han är inte helt nöjd med utbudet av leksaker...stackars barn;-)

Kanske är dags för mamma Petra o köpa lite nytt till honom."fniss"

Det är redan torsdag o i morgon är det kort jobbdag för john ,det är lite lyxigt o få hem honom sådär tidigt.

Imorgon ska jag o barnen ,(kanske john också om han vill o hinner.hihi)

äta lunch med min kompis o hennes dotter.

Det kommer bli riktigt mysigt.

Det är den stora fördelen med att ha flyttat hit,jag får träffa min barndomsvän igen:-)

Sen är det alltid kul med nya vänner också,även om det inte är lika lätt o få helt nya i en mindre stad.

Men än ger jag inte upp;-)


Här är ett vårigt kort på Vanessa:
Taget  för några veckor sen.

nessa omgjort mars08

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack snälla för komplimangen. =)
Jag syr gärna på beställning. ;-)

/Hälsn Mia

2008-04-12 @ 07:52:34
URL: http://kajsa-lin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!