Bakat


Idag snö regnade det konstant hela dagen.
Redan imorse så  började det snö regna o det fortsätter nu mot kvällen.
Så idag ställde jag in mina planer o ställde mig o bakade lite med Vanessa.
O så bjöd jag hem en kopis o hennes dotter.
Jag ångrar mig inte direkt att jag ställde in planerna.
Vem vill gå ut med barnen i det här vädret.
Jag hade en mycket trevlig dag här hemma!!


Jag har fått höra  att jag är saknad i Huddinge o det värmer enormt
o saknar tiden som har varit.
Men jag hoppas att jag snart får träffa dem alla.

Ska vi fika då?

Frukt- och bärtårta

Vissa  betyder enormt mycket för mig.
Nu ska jag äta sen blir det barnmorskorna på tv:n..

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Bjuds det på sån där mumsig kaka så kommer jag på studs! ;)

2008-04-10 @ 19:38:55
URL: http://beckorell.se
Postat av: Hallå!

Den där såg god ut vill oxå ha!!!!!!!!!!!!

VAd du är duktig på att baka och vilka fina bilder du lägger in.

kramiz från en huddinge bo!

2008-04-11 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!