Trivs

Vad skönt det är att bo där vi bor nu. Vi har ju inte fått 100% ordning än eftersom det har renoverats en hel del här och tapeterna och målningen vart klart i måndags. Men nu har jag fått in alla vitvaror som jag köpt in. Diskmaskinen står på plats,tvättmaskin och torktumlare likaså . Det som saknas nu är en större kyl och frys men vi får se om jag får det som jag vill. Nu kan jag knappt handla hem något till frysen förrän det blir fullt . Det som är så skönt med lägenheten är att den är stor ,bra områden osv. Att den är nära skolan och att det kryllar av kompisar till barna är ett stort plus . Förut satt Vanessa mycket själv i sitt rum ,lyssnade på musik och dansade . Nu har hon kompisar eller är hos kompisar dagligen . Sen är alla barnen ute så mycket mer . Kommer bli perfekt till våren och sommaren då det är varmare ute och de kan cykla omkring osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!