Visdomstand

I 2 veckor har jag nu haft ont i en visdomstand. Jag trodde först att det var bihåleinflammation för det kändes precis så . Men när jag började känna av en tand i underkäken så förstod jag att det var min första visdomstand som var på gång . Igår ringde jag tandläkaren och idag gick jag dit. De såg på engång att det är infekterat. Kinden är som jag misstänkte det,helt svullet.jag kan inte Gapa . Det är helt sårigt och varigt . De spolade rent ,det kändes som en spruta men det var det ju inte. Sen fick jag en salva på. Jag fick pencillin utskrivet och köpte med såndär salva och liten liten tandborste. Nu när jag la på salvan så blödde jag i tandköttet. Sen ska jag använda en vit flaska som jag har fått av John . (tack för allt stöd) någon annan munskölj hjälper inte enligt tandläkarn . Så nu ska jag vila sen hämta ut jultidningspaketen som kom till 2 ställen. Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!