Lättnad


Sådär nu har mäklaren varit hos oss och kollat på huset.
Det gick ju galant.Huset visade sig från sin bästa sida.
Så nu är jag så lättad,det är som en stor sten som har släppt.
Nu ska vi töma huset och städa iordning det så det blir riktigt bra.
Vi har tid på oss,skönt med ett datum uppsatt.
Ska bli skönt och få ett avslut på huset.
Även om både john och jag skulle vilja ha huset kvar
iochmed att det är ett så himlans bra hus
Så ska ingen av oss bo där..
Men ett bra hus är det verkligen och i ett populärt område.
Nära till en jättebra förskola där alla mina 3 har gått.
Och nära till både affär och skola..
Så nu vill jag ha riktigt tur så rätt köpare hittar tll huset..

Nu ska jag åka och hämta mitt stora hjärta..
tjingeling..

bild:taget från trädgården ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!