fått jobb

Nu när jag redan har jobb
så får jag ett till.haha
De ringde nämligen från ett ställe
idag o berättade att jag hade fått jobbet.
O att jag fick tänka på det en stund o sen återkomma.
Men eftersom jag redan har ett jobb
och är nöjd med det jag har
så är inte det andra jobbet längre aktuellt.
Så jag har tackat nej.
Men visst känns det väldigt bra
för självförtroendet att det finns dom som vill anställa mig.
Annars idag så har vi ätit smörgåstårta på jobbet
som köptes på cafe ekeby..jättegod smörgåstårta och inte som alla andra
som man äter,som man lätt tröttnar på .Den här var jättegod..
Vi tackade nämligen av Tobias som jobbade sin sista dag där idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!