Tassimo

I fredags eftermiddag hämtade jag hem mitt paket
från Buzzador:-)
Jag fick (Fick ju köpa) hem min Tassimo kaffemaskin
och en massa olika kaffesorter..


Här kommer lite bilder,
meningen med Buzzador
är att jag ska göra reklam för de saker jag buzzar.
Och bjuda på det jag buzzar..
Eftersom jag buzzar Tassimo så får alla
som kommer och hälsar på oss en kopp med en valfri varm dryck från Tassimo..
Mina favoriter so far är marabou choklad,caffe latte,cappuccino osv..

Så här såg det ut innan jag packade upp själva Tassimo maskinen:

man tar en kapsel mjölk och sen en kapsel av den kaffesort man vill ha.
Om det ska vara mjölk i det.
Om det bara är kaffe så ska man bara ha kaffe kapseln..

Vanessa gör sig en kopp Marabou choklad.
Den är så enkel att använda..

Så liten o snygg ,Tassimo..
Det blir verkligen jättegott kaffe ,caffe latte,cappuccino osv med denna..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!