tisdag

Tisdag o sista semester veckan.
Idag har jag o barna inga planer.
Funderar på vad man kan göra..
Något jag vet är att jag har lovat
barnen en glass idag..hihi.
Jag tycker om att ha något planerat
har jag märkt,eller att jag bestämt
mig på kvällen vad vi ska göra..
Sen ändrar jag det gärna om
det dyker upp något bättre.
Som tex i fredags tänkte jag att vanessa
o jag kunde åka till stan under morgondagen..
Men john ville att vi skulle till örebro,
det gör jag ju hellre:-)
Men då hade jag en "plan"
redan när jag vaknade..
Och hann aldrig få den där uttråkade känslan.
Jag har ju att göra här hemma men man vill
gärna ladda batterierna på något sätt:-)
Det är ju sommar ,då ska man göra mycket skoj:-)
Jag har en sak som jag vill
hinna med under sommaren
med hela familjen..
Väntar bara på att john
ska ge oss klartecken..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!