sportlov o febriga barn

Det är sportlovets andra dag

och både vanessa och johan är febriga.

Jag hade många planer för veckan.

Inga spikade som tur var men det var mycket

jag ville göra tillsammans med vanessa och alla 3..

Det var tal om att gå till Boda Borg ,

jag,vanessa och en  vän till mig

och hennes 7åriga dotter.

Sen började vi planera för Lek och Buslandet.

Och bio ,gå och ta en fika bara vanessa och jag.

ja o lite annat smått o gott..

Får se vad vi hinner med.

Men dom här sakerna kan man ju göra annars också.

Kanske en lördag/söndag.

Fikat o shopping kan man ta

så fort hon slutar skolanen vanlig vardag.

Huvudsaken är att vi alla blir friska snart igen.

I söndags skulle vanessa till sin kompis Jennifer

men på vägen till henne

så upptäckte jag att bilen verkade så konstig.

Så vi åkte hemåt..

Vi försökte pussla med bussar

men det går ju inte att betala kontant länge

om jag har förstått rätt.

Vet inte om de tar kontokort.

Det vore ju det ultimata ..

Men iallafall vi kom inte iväg.

På kvällen vart vanessa febrig.

Och dagen därpå ringde de varann.

Ja då hade kompisen blivit magsjuk

under natten..

Så det var ju himlans tur i oturen att de inte lekte.

Då hade vanessa fått båda delarna.

Det räcker med feber..

 

Avslutar med ett fint hjärta.

MUDTRAP.COM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!