ipren

Blev rekommenderad att prova den nya iprenen som är i lila förpackning.
Den har kapslar och verkar snabbare.. jag tycker att de är kanon..
Sen jag fick hem dem idag så har jag mått mycket bättre..
Men man får äta dem regelbundet nu..

Strepsil som är för halsen är goa att suga på.
Vet inte om de hjälper så mycket men jag kör med dem.
Och den lilla burken:Bafucin.
Sen kör jag också med otrivin comp from idag..
Så nu har jag bestämt mig för att vara frisk den här veckan..

Har ni förstått? :-)

foto:jag taget i somras ute i trädgården(huset)
haha jag har tillochmed min bikini överdel på mig..det ni.haha
intresseklubben antecknar:-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan rekommendera att köpa ZYX för halsont. Fungerar mycket bättre än strepsils, tycker jag. Mucoangin tycker jag också är bra.

2011-12-18 @ 23:45:56
URL: http://brollopsdrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!