Tacksam

En dag som börjar så himla bra
full med energi och självförtroende
kan ändras om så snabbt till världens
deppodag.

Jag uppskattar så enormt
det stöd jag får  om dagarna,
den lyckan jag får genom
att folk tror på mig.

Jag är van vid att inte kunna saker
att få höra:du kan inte.
Du är så ,du duger  inte osv.
Att få vara den jag verkligen är,
den jag vill vara..
Och ändå vara omtyckt och uppskattad
är så stort för mig och väldigt nytt..

Få mer och mer energi,
vilja göra saker..
Hade hoppats på att dagen hade fortsatt bra
men man får inte alltid må som man vill..

Får se om jag kan få må bra igen redan ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!