härlig dag

Idag skiner solen och det ser helt udnerbart ut.
O idag är vi lediga från kursen så vi hinner
tänka igenom hur kursen har varit osv..
Sen imorgon är det avslutning med extra god fika..

Jag kommer sakna att åka till karlskoga folkhögskola
varje morgon..
Jag kommer att sakna mina kurskamrater o kursledaren
och alla aktiviteter..

Men om jag får som jag vill så får jag iallafall
träffa en av dem varje dag/nästan varje dag i fortsättningen:-)
Där jag ska vara efter kursen,om jag får som jag vill.hihi

Jag har haft mammas bil underveckan då hon har varit på teneriffa
med mina mostrar.O detharvarit helt underbart att få köra  hennes bil.
Den är så smidig att köra .helt underbar..

Jag har även besiktat bilen under veckan som var.
Helt själv åkte jag dit,jag o barna..
Hihi redig tjej klarar sig själv:-)

O igår åkte bilen in på verkstaden,
bil besiktningen hade hittat en del fel på bromsarna osv..
O på verkstaden har de hittat ännu mera fel
som nu har lagats. Båda broms slangarna var trasiga osv..

Så idag hämtar vi hem våran bil som är färdig o lagad.
Underbart.

Nu ska jag gå ner o fixa kaffe.
jag o pojkarna får besök av mamma/mormor..

Sen blir det en massa sköna promenader o annat skoj idag.
O givetvis kör i kväll..
Lovely:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!