fredagskänsla

Idag efter dagis och lite lek hemma
så kom vanessa o min mamma
hit för att hämta pojkarna.
Johan o danne packade en väska
och var så glada när de åkte iväg..

De åkte till macdonalds
för att äta och sen vidare hem till mormor.
Och som det verkar som så går det bra för johan
och vara där själv med syskonen .

Det känns lite som fredag idag.
Men det är det ju inte:-)
Imorgon blir jag helt själv
tills john slutar jobbet.
Jag brukar lämna barnen annars
på dagis eller som fredagarna brukar se ut:
att de är hemma med mig...
Men det går ingen nöd på mig.
Jag har ju hela huset för mig själv.
Trevligt;-)
Ett till kort på min dotter:
Kom ihåg:
jag äger bilden.korten får inte sparas ner eller kopieras.
En regel vi bloggare har(oftast)

Lägger in ett kort på min dotter
som är taget hemma hos oss.
Innan hon drog till skolan.
korten på pojkarna är tagna under oktober:




Observera att det enligt lagen (1960:729) om upphovsrätt litterära och konstnärliga verk inte är tillåtet att använda bilder utan upphovmannens tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Om du är rädd att folk kopierar dina bilder eller annat så kan du göra det svårare för dem genom att lägga en ett högerklicksskydd. Du kan läsa mer om hur man gör det på designadinblogg.se. Tycker du ändå att det är svårt så kan jag hjälpa dig.

2010-11-05 @ 21:55:19
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta och läs på lite om lag och rätt innan du hittar en paragraf och lägga ut. så fjantigt Petra. Jag ska inte läsa din blogg igentligen. Kan du berätta om det är så att du stör dig så på Pärzon bilderna eller?

Du kankse äger fotografiet men allvarligt Petra, tror du att det är nått o stri om. Du är hemma hos oss på kallas, tar ett kort hemma hos oss på MIN hund i MItt kök. Lägger ut det på face book så ALLA kan se. Sen tar du upp att att det är DITT kort och allt vad det är nu är. Lägger till lagar och förordningar. Fjantigt ju, fattar du inte att det är sååå onödigt störande. Det blir ju bara så att du inte för ta kort mer för det är så fjantigt.

Jag ska inte läsa din blogg mer för jag retar mig faktiskt på det här. Är det så att du stör dig så på Pärzon kortet så tar jag bort det. Inte ska det bli sånt här liv. Jag tycker det är fjantigt. Men ett tipps. om du nu vill ta kort och visa dina fina fotografier. För dom är fina. Så ta inte inte på andras familjemedlemmar och hemma hos folk och lägg ut på facebook tack!

2010-11-06 @ 13:00:06
Postat av: petra

Djur ingår inte i PUL om det är du menar. Djurbilder behöver man inte ägarens lov att publicera. Hade jag tagit kort på nån person hade jag behövt fråga om lov.

Vilket jag missade med en annan bild på dina barn. Den ska jag ta bort.

Alla kan inte se bilden. Eftersom den är i ett privat album.

2010-11-06 @ 17:00:31
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!