mumsig fika

Jag har ju inte uppdaterat
sen torsdag förmiddag så det är väl dags nu:-)

Efter att ha hämtat vanessa i skolan
där hon slutade  11 så drog jag,nessa o johan
till Lidl o handlade lite o sen åkte vi hem till Jessica
o umgicks med henne o hennes son Kevin..
De bjöd på mumsig kladdkaka med glass o hallon.slurp.
Nästa gång får jag åka lite längre när vi ska ses
men det blir bra det med:-)
Är ju fortfarande i karlskoga så:-)

Sen på eftermiddagen så åkte jag o vanessa
för att hämta ut mitt körkort som hade kommit till posten.
Sen gick vi till Lindex o snabbshoppade lite.
Vi hade bara en 20 miinuter på oss innan de stängde.
Men jag köpte nya jeansleggings som är i jeansfärg.
O så köote jag en färgglad ärmlös tunika till det:-)
Så nu har jag lite nytt o ta på mig..

O shoppat kläder till mig själv ,2 dagar den här veckan
det är bra gjort av mig:-)
Skönt när man hittar någit till sig själv för engångsskull.
Med 3 barn så är det ju alltid barnen som annars går först..
Är så mycket lättare till dem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!