pulkaåkning o varm choklad

Igår hade vanessas klass utedag .
Det har de alltid på tisdagar,den här gången var det
preliminär för skridskoråkning med klassen för hennes del.
O det hade gått riktigt bra sa både fröknarna o nessa var nöjd:-)

Sen efter skolan åkte vi o handlade lite inför lunchen
på Willys..Träffade då på min snälla körlärare o snackade lite med henne..
Alltid bra med lite inspiration till att plugga lite teori:-)
Känns väldans konstigt o inte köra med henne något mer..
Men livet måste gå vidare,är inte direkt meningen att jag ska köra där för alltid..:-)
Blir så fel bara när inte teoriprovet är avklarat så man kan börja köra själv
på engång när förarprovet blev godkänt.Men det är väl bara o plugga som gäller.
Så får jag göra tvärtemot alla andra o  kröa hemåt utan skylt efter ett godkänt teoriprov..

iallafall efter en helt underbar lunch så kom mamma förbi
på en fika..Vi fikade på ballerina kladdkaka.De måste testas.
Dom är smaskens:-)

Sen åkte hon till frisören med min danne (tackar tackar)
o jag o barna åkte till nobelbacken  för att tillbringa eftermiddagen
med att åka pulka med kathleen o barnen..

Vi hade med oss en stor termos med varm choklad.
O lite gott ,det är så otroligt mysigt o sitta o dricka varm choklad
när det är lite kallt.Nu var det himlans skönt ute jämfört med vad det har varit.

Vanessa gick till isen o åkte lite skridskor o sen blev det lite mer varm choklad
o lite mer pulkaåkning o lek i snöhögarna:-)

Jag åkte väldigt lite pulka med barnen igår jämfört med vad jag brukar.
Ingen som nappade på min idé om att åka pulka med mig."haha"
I fredags ville alla barnen åka pulka/snowracer med mig så det kan skilja sig väldans mycket ..
Tur att jag kan roa mig ändå:-)

O som vanligt så kommer det kort så fort jag hittar sladden
till kameran som jag tvingas använda nu när min ordinarie är trasig..;-)


HEJSVEJS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!