mysig förmiddag

Klockan är 9,30
o jag har haft en jättemysig förmiddag..
John o vanessa drog till skolan o jobb,
o vanessa hade med sig festis,smörgås o äpple
till dagens utflykt..
Jag o pojkarna tog det lugnt här hemma o
gick sen en promenad o danne cyklade
till dagis o lämnade av honom o sen hem.
Underbart med en morgon promenad utan att känna stress
o solen som skiner..
Nu är kaffet klart så jag ska ta o gå ner o ta en kopp.
Sen blir det att gosa med lilla johan
som just nu sitter i dannes rum o kollar på film
o äter äpple.
Han är så go den lilla killen,o så lugn o duktig..
O alltid så glad o pigg på att följa med överallt.
Dagens stora förändring idag är att jag inte ska hämta
Vanessa i skolan klockan 11 utan klockan 14.
För hon har nu börjat på fritids,första dagen idag.
O hon är så glad.De övar ju in melodifestivalen show
på fritids o nu finns det nog chans att hon också får vara med.
Kanske skulle ha tagit med en skiva så hon har någon
musik o öva in.upps får lämna imorgon
så hon hinner fundera på vad hon ska vara..
Nu får jag sms:-) underbart:-)
så det blir till att gå ner till kaffet o sms:ett  som väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!