hemma från RHODOS!!

Nu är vi hemma igen från en helt underbar resa på Rhodos.
Vi bodde på ett helt underbart ställe:Sungwing resort Kalithea.
Med all inclusive så det va bara att gå o äta frukost buffé,lunchbufféer
o middagsbufféer när man ville om dagarna..
Det var så mycket gott att välja på o maten varierade..

Frukost buffén var riktigt härlig.
tänkt er en crossiant med nutella (första dan kollade man lite men sen var man fast)
eller kunna ta fetaost (jag är fetaostälskaren nr 1) när man ville.
Och  chokladknyten o sånt efter frukosten..slurp..
cappuccino,kaffe,caffe latte redan på morgonen fanns det tillgång till också
om man ville:-)

Flera tog med en tallrik full med fikabröd upp till rummet efter frukosten.
Så igår när jag fyllde år så gjorde jag också så..
Så vi kunde kalasa lite innan vi skulle hemåt mot sverige..

Finns så mycket o berätta om resan.
O vi hade så underbart sällskap.
Underbara människor att umgås med dygnet runt..
O kusinerna lekte med varann o barne  kunde springa
som de ville mellan momor,åke,mostrar,kusiner o föräldrar:-)
Var barnshower o aktiviteter hela dagarna/kvällarna..

Tack alla för en helt underbar semester!!!

här bjuder jag på några av alla de 900 korten som vi tog under veckan..

plus att jag har filmat en massa på mobilen o kameran..

flygresan dit:

på lilla bussturen från flygningen..framme på rhodos:-)

kom fram på hotellet sent på kvällen.vid 00 eller senare..john o min säng,med stora kuddar:-)


uppdaterar med mer foton senare..



Kommentarer
Postat av: Nettan

ååå va ni har haft det underbart!!

2009-09-17 @ 19:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!