greys

Fy vilket sorgligt avsnitt det är på Greys anatomy.
Började kolla på det nu när Idol tar en
paus på en 1timme o30min eller nått sånt.
Mumsar på ost o kex och
en kopp kaffe till ,inne vid soffan.
Man får passa på när alla 3 sover:-)

Idag skulle jag o vanessa
med jessica o barnen in till örebro.
Vi sulle ta bussen dit,
men jessicas son fick feber
så det får bli en annangång.
Vi ses ju snart igen ,bor så nära varann:-)

Så när vanessa slutade skolan vid 11
så gick hon o jag mot stan.
Vi tog en lunch på café Kulan.
O sen gick vi till Lindex
o köpte en tröja til Daniel.
Gick även till tobaksaffären o tog ut min vinst från triss lotten.
Hela 75 kronor vart det:-) Kanon ju:-)

Sen kom john o hämtade oss
för då var det dags o hämta danne på dagis.
Vad kul han ahde det med barnen när jag kom.
Han sprang omkring vid rutschkanan.
Efter en stund såg han mig o sa hej.
Vi gick in så han fick kissa o sen snabbt ut igen.
O han sprang till pojakrna upp för kullen.
Han hann leka lite till innan vi gick mot bilen.

Idag hadehan ätit fisk.
Torsk i äggsås :-)

det är ju så gott men vi gör det alderig hemma,
är hos mamma som jag äter det någongång var tionde år
så det var bra att lilla danne får prova på den maträtten..
Han äter ju allt så:-)
Och igår hade de ätit pasta carbonara..

Så det blir imorgon också
o sen på fredag är han ledig..
Måndagar o fredagar är det ledigt för honom,
medans hans storasyster går varje dag på 6års ..

Lilleman är fortfarande hemma med oss.
O han vinkar glatt hejdå till syskonen när de åker/går iväg.
Måste vara skönt o få lite extra mycket uppmärksamhet från oss också..

avslutar med ett varsitt kort på mina pojkar:-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

UNDERBARA BARN!!!

2009-09-30 @ 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!