fullt upp

Det känns som att dagarna fylls med saker att göra..
Med ett barn i skolan o ett barn på dagis.det tredje är ju hemma:-)
O sen vissa dagar har jag körlektioner  vid 13tiden så då ska man hinna laga mat o handla .
Men john hämtar på dagis medans jag kör:-)

Men ändå.
kl 8 börjar vanessa
o sen går jag hem elelr om john har lämnat henne så kommer han hem o så ska daniel kläs på o åka till dagis.
Idag stannade jag kvar o pratade lite o så på dagis(anledningen är en anna historia)
o sen hem..Hann knappt göra något  förrän man skulle gå o hämta vanessa.
Eftersom det drog ut på tiden på dagis..

Sen åka o handla på Netto.åka hem o fixa lunch.
o nu ska Daniel hämtas..man tycker ju att man ska hinna lite mer mellan 11 och 13,30.
Men med tanke på att nessa är så seg så det kan ta 20-30 minuter innan vi är hemma/på väg någonstans..
O sen handla,jag strosar runt o så lite också så tar det tid..

Men nu när daniel kommer hem så ska jag berömma honom ordentligt
för dagen på dagis. O Krama honom förståss. O så är det dags för en fika..
Fika är viktigt i denna familj!!!

Sen har jag hela dagen över till annat.Får se vad jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!