så mysigt

Idag drog jag o barnen iväg på en 2timmars promenad.
Johan i sulkyn,vanessa bredvid vagnen o Daniel på cykeln..

Det var så härligt o bara gå omkring.
Kolla på alla fina hus o fina områden.
Jag har hittat ett nytt favorit område här i kga..
Så mysigt o strosa runt..
Skulle vilja ha detta hus o min trädgård
o det i det området..
Närmare skolan,en massa hus o barn o grannar inärheten.
Ser så mysigt ut... Inte så ödsligt som här..
Men jag gilar där vi bor..
Vårat hus o allt..
Allt det andra kommer sen,
vi har inte bråttom.
Vi har hela livet på oss ihop.

Efter den långa promenaden så
gick vi in o åt marängswiss med john.
Så smarrigt men nu är all glass slut.
Haha..alla 3 sorterna är slut..
Det är nog min favorit glass.
Så jag får köpa ny snart:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!