Vanessa

Vanesa är som ni vet en helt underbar tjej
på snart 6år.
O som ska börja skolan till hösten..
O detta måste bara berättas:


Sitter o njuter av min dotters sångröst.
Hon sjunger till ALLA hannah montanas sånger..
Helt perfekt.. Vi har fått komplimanger
för hennes sång från dagis..
Det var inte direkt oväntat,utan jag blir så glad över att
hon är den där spralliga sångfågeln även där..
O för att förtydliga vem Hananh Montana är
så sjunger hon enbart på engelska.
O det är poplåtar..

För att skryta ännu mer om henne
så kunde hon istort sett varenda låt på melodifestivalen igår..
Blir vi förvånade?
Nä ,det är bara o erkänna att vi har en begåvning här hemma.






Kommentarer
Postat av: Mormor

OOoooo....Nessa,Prinsessa. Vad duktig du är! Kram,kram

2009-03-08 @ 12:42:16
Postat av: madde

så söt,blivande artist kanske

tack för titten och kommentaren hoppas du fortsätter kika in.vi köpte vårat hus förra sommaren och de som sålde det hade totalrenoverat det på insidan så vårat jobb blir att sätta upp lite fondtapeter inne annars är det trädgården som ska fixas,läggas gräsmatta,sättas buskar och blommor och bygga pool*

2009-03-08 @ 14:42:01
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: TheDarkCrystal

Hej..

Jasså ni har en sångfågel ni med??? Våran dotter är aldrig tyst för en minut, bara när hon sover då... haha... DU får filma å lägga upp på bloggen så vi får höra... ;)



Ja det är gött... hehe... Ja det vore gött å ha en tork åxå.. men vi är lite snåla vi så vi hänger ist... :P Nedå, men får se till sommarn om det kansek blir nån, eller hösten...

Tack så myckt... Jag lä'kar dej jag med...

Kram och trevlig sändag!

2009-03-08 @ 15:49:22
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej på dig.

Vad kul att Vanessa är duktig på sång :)

Kanske ni kan hitta en kör till henne :):)

Jag hoppas att du mår bättre idag.

Många kramar Jenny

2009-03-08 @ 19:54:23
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Vibeke

Sötnessa! Jag hör fortfarande hennes version när jag hör på första BWO-låten. :) Skulle spelat in den för det var så sött med hennes barnröst på den engelska låten. Hon var ju inte gammal då heller! :)

2009-03-08 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!