Mars

Så var det 1Mars då.
Skönt att tiden rusar iväg lite.

Jag har det väldans tråkigt idag.
Uttråkad till max.
Hade helst av allt velat följa med john o danne
till kristinehamn.
Hade sett fram emot det.
Särskilt när vi knappt gjorde något igår..

Men i natt vid 02 tiden så vaknade jag
av ett hulkande,lät precis som nessa.
Klev ur sängen o gick till badrummet.
Mycket riktigt,min lilla tjej stod lutad
mot toaletten o kräktes..

Fy ,hon klarar sig så själv.
Så man behöver  istort sett
bara sätta upp håret  på henne..
Hon gick o la sig sen i soffan.
O jag ställde en hink bredvid henne
o ett glas vatten ifall att..

Men hon sov bra resten av natten.
O hon har varit piggare än annars
under förmidagen.
Men nu ligger hon i soffan o kollar på Bolt.

Johan sover o john o danne är kvar i kristinehamn..
Jag ska väl istort sett bara lägga in lite foton.
O sen gå o fixa i köket eller nått
så jag håller mig aktiverad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!