längtar

Vad jag längtar till lite sol
o värme..
Jag är så trött på kyla o mörker nu.
O längtar enormt mycket just nu
efter den där utomlandsresan
 som vi har framför oss.
Är inte förrän i september vi åker.
Så det känns lite långt kvar,
men fy vad härligt det ska bli.

Hela familjen
ska ligga o bada i poolen.
O bara mysa o må bra..

All mörker o kyla
är långt borta..

Fanns en tävling på rix fm
där man kunde få följa med
ett flygplan fullt med tjejer
till Mallorca elelr var det gran canaria..
Eller nått.
John hade anmält mig dit,
men tyvärr så tog de inte med mig..
Utan jag fick snällt stanna kvar här hemma i kylan.haha

Men Gry kan få ta med mig nästa gång..
Gry har ett plan.......tam tam tarammm...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart ska ni åka?

Jag hinner inte kommentera så ofta men jag är här dagligen.

Många kramar Jenny

2009-03-05 @ 20:44:45
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Marina

Det vore inte fel med lite sol och värme. Vi ska också åka utomlands i september :-).



Det var inte en musikal jag var på utan Sounds of musicals, det var tre musikalartister som sjöng låtar från flera musikaler.



//Marina

2009-03-05 @ 20:50:56
URL: http://tinni78.blogspot.com
Postat av: Din mamma

Vet du vad jag längtar efter då?? Längtar efter tisdag nästa vecka... När jag ska få hämta Danne och Nessa, och dom ska sova här hos oss. Kram

2009-03-05 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!