regnar

sommaren regnar bort..
känns det som.

För någon vecka sen så
var det nästan för varmt.
Man svettades så fort man gjorde något ..

Men nu har det regnat konstant
i 3dagar.
Måste vara mer än så..
O det är inte direkt varmt ute..
Men har man ändå inget planerat
så gör det ingenting för min del..

Men det får gärna komma
lite sol för min del.
Så  man kan ha sommar igen.
Jag kommer ärligt talat inte ihåg när det var varmt ute sist.

Vi har det mysigt här hemma
när det regnar så här mycket.
Fixar lite i hemmet o gör det lite mys pys..

Kollar på någon film
på kvällen o passar
på att tvätta en del
nu när det inte är för varmt.
Så kan jag bara njuta av sommaren
när den kommer tillbaka.

Har hört att det ska vara bättre väder i stockholm.
O i västkusten har det också varit bättre,
men de lär ha fått regn även där.
Stämmer det?

Avslutar med ett kort på Vanessa
från förra helgen..
Passar in på dagens inlägg på något sätt.


Kommentarer
Postat av: Nettan

jo vi har oxå haft regn..Men inte så där.Idag är det molnigt så det kan hända att det är på g hit nu=) Det behövs verkligen regn oxå..kramis

2009-07-12 @ 07:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!