minskat

Ser att besökarantalet har minskat idag..

Stod på 39 häromdagen o nu är det 24 unika besökare..

Jag räknas aldrig med sålänge jag inte sitter vid någon annans dator än hemmets.

Fast jag kan ju hålla med om att mina inlägg är ju inte de mest roligaste direkt.haha

Men det blir ju så,vissa dagar har man massor med roligt

 man kan skriva om o andra dagar har man bara det vanliga..

Som tex idag har vi ätit lunch,det var gott.

Sen gick  vi ut i lekparken ,det var roligt..

Sen gick vi hem.haha..

Lägger in en bild på johan från i somras,
kan vara skönt o få se lite somrigt i detta mörker..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!