en helvetes natt

fy farao vilken natt jag har haft..

Jag  hällde i mig alvedon under natten kändes det som..

Tog 2 alvedon på engång o ändå så hjälpte ingenting...

Alla sov så skönt ojag ville så gärna krypa ner hos dem.

Men så fort jag mådde såpast bra så jag trodde att jag skulle kunna ligga ner

så  vart det 10gånger värre ..så jag fick resa mig upp igen o sätta mig med huvudet

mot en stor bunke med kokande hett vatten(den nya tekokaren räddade nog min natt)

o så fick  ansiktet andas in en massa varm luft..

Det vart bättre o jag gick o la mig o samma visa,det vart  mycket värre ..

O så höll det på sådär tills jag tjöt så mycket så john vaknade..

Han insåg att hans fru inte klarade sig utan  hans hjälp.haha

Så min  räddare i nöden kom springandes o gjorde koksaltlösning till mig.

Så fick jag rensa bihålorna en hel del..

Det var  en upplevelse det också.haha

O sen vid 4 tiden så vart allt mycket bättre..

Kändes helt annorlunda o vi gick o la oss.

O jag KUNDE SOVA..juhu.. så 4timmars  hel sömn vart det för mig..




Kommentarer
Postat av: linda

funkar den verkligens å bra?

får alltid bihålle vid varje förkylning. så behöver råd inna jag vågar köpa den. :-D

2009-01-06 @ 14:21:48
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!