promenera

Jag måste verkligen börja gå ut o röra mig
Gå promenader bara för att det är kul
o inte gå en promenad till ett ställe
för att fika/äta.
Det kan man givetvis göra också.
Men gå en promenad varje dag,
vad gött det vore för både mig o kroppen.
Jag mår bättre ute så är det bara.
Men det är inte så peppande o gå ut själv
när det är så här kallt ute.
Men snart är det vår
o då hoppas jag att jag får tillbaka motivationen
att promenera.
Så enkelt,sätta pojkarna ivagnen
o så går man bara en massa.
Man kan gå fort då,är vanessa med
så behöver man ju gå lite lugnare.
Så hon slipper stressa.

Men jag måste verkligen gå ut o gå.
Med barn eller inte,jag måste ut.
Man blir så trött o hängig av att bara vara inne.
O sen vi flyttade till villan så åker jag mest bil.
Eftersom john  är hemma så åker vi ihop överallt.
Eller så kör jag,..
Men jag måste kunna promenera också.
Det skulle ju inte direkt skada om det ger någon nytta.

Inspirerad av någon.
Hm vem kan det vara?;-)

Kommentarer
Postat av: Nettan

jag vill gå med dig vännen..kram nettan

2009-02-02 @ 21:16:53
Postat av: Johanna

Du är utmanad.. =)

2009-02-03 @ 12:39:11
URL: http://angelhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!