bra dag

Jag mår så bra när jag har så här mycket roligt att göra om dagarna..
Jag har dessutom haft en himlans bra körlektion idag.
Så nästa gång avancerar vi lite..
Det jag tränar på är dom där vänstersvängarna på landsväg.
De sitter inte helt 100%..
O så måste jag kunna hitta vändningsmöjligheter
lite mer..Att vända o sånt akn jag ju redan.
Men det är det där att jag ska ta möjligheterna..
O att vid vänstersväng,kommer det bilar.
Ja då ska jag hitta en lösning..

O sen var mamma här på fika.
Hon hade med tårtorna som vart kvar
från peråkes 60års fest.
Så himlans god pärontårta o jordgubbstårta.
Pärontårtan var min favorit:-)
Der hade även blåbärstårta i lrödags(mums)..

Det var så mysigt o ha dig här på besök idag mamma!!!
Sitta o snaclka lite.
O se johan springa fram till dig.så fort du kommer.
O ropar: mommo mommo..
Det är härligt!!!


kram på er!!

ps:bilden är från i början av augusti..
på johan o hans mormor!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Mumsigt me tårta.. Kul att d går bra på bilskolan oxå...



Samuel fick katten när han var 5 år av pappa-Betto.. Den bodde där hos honom tills för några år sen...När Alfons föddes så ville dom inte ha några katter, så då fick den flytta till oss i Lindås.. Sen har den bott där , vi kunde ju inte ta me den hit till stan... men så fort vi var i Lindås så var ju samuel ute i stallet hos sin katt å lekte å greja me den.. Stackars samuel!!

2009-08-24 @ 18:23:02
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda
Postat av: Mamma/Mormor

Ja, det var trevligt och kul idag. X-tra kul nu när lilla Johan också kommer springande när ja kommer. Kram

2009-08-24 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!