gummibjörn

Så var det LÖrdag kväll...

Den här helgen har gått snabbt,men det har varit så roligt..

Jag kom på att jag inte har skrivit på några dagar nu så det var väl dags o uppdatera lite..

Vad har då hänt sen sist?

Vi har varit i Nora o kollat på bil o ätit pizza på Grill torget... Pizzan där rekommenderas..

O så var vi i Lindesberg o kollade på ännu fler bilar..  Den i Nora har verkligen massor med bilar ..

Vi provkörde aldrig någon,fanns inte någon vi vart så förtjust i..

Det var riktigt mysigt o åka ut en dag sådär på lite udda ställen.haha


Johan smakar lite pizza av storebror,mumsigt värre:-)




Sen så har vi varit med vänner o bekanta o i fredags  var vi i  badhuset o badade hela familjen.

Vi träffade en kompis till mig o hennes barn.

O det var så gulligt när  Alicia  kom fram till Vanessa

o sa att hon hade saknat henne..Det var riktigt gulligt..

Vanessa vart riktigt glad över det.

Vi sågs inte så länge men John o Alicia hann busa lite,hon gillar verkligen John:-)

Sen  fick vi en varsin stor kram av henne när hon skulle gå o så sa hon till Vanessa :

Jag kommer att sakna dig..



Här ovan är  ett kort på johan när han badar:-)

Han gillade verkligen badhuset..


Igår kväll  drog jag iväg till  Jessica o tog en kväll utan man o barn..

Det var så mysigt o  umgås med henne o barnen  .. Slappna av lite o kolla lite på film o prata en massa:-)


Jag har  känt det mer o mer att det är trots allt skönt o  bara vara ,göra något utan familjen några timmar..

Slappna av,slippa natta barnen för en kväll o komma hem o  ha lite ny energi...





Idag drog jag o barnen o Jessca o barnen till stan..

Jag shoppade lite .. Det vart en vinterjacka till  Johan   ,vantar till honom,fingervantare till danne ,

fem myror  munktröjan  till danne  o  spindelmannen tröja (såklart)..


Jag blir så glad när Danne  hittar en tröja som han vill ha.. SÅklart han ska ha den mammas lilla pojke tänker jag.haha

För en gång hade han sagt att han vile ha en tröja   o jag köpte den aldrig..

Trodde inte att det  gjorde något om jag la tillbaka den haha..

Men sen  på kvällen så frågade han efter sin nya tröja..

Fy vilken ångest jag fick då.. Så morgonen efter så åkte john o danne o köpte tröjan.haha

Men när det gäller andra saker så säger jag såklart nej så han inte blir bortskämd.hahaha

Vanessa fick inget idag ,men byxorna som jag hittade idag såg så tunna ut


O  det blir nog bara kallare ute så det kan nog vara smartast o köpa något varmare..

Men o andra sidan så under en vinteroverall eller täckbyxor  så är det inte så särskilt tunt..

Hm nu fick jag nästan samvetskval pga  ett par byxor.hahaha

Jaja kanske kommer man till örebro eller någon annanstans där det finns lite bättre sortiment..

Eller så får man använda det man  har några dagar till. Det är nog inte så farligt..


Ja just det Nessa var ju på dansen idag också  innan vi drog till stan.

.o Efter all shoppingtur så drog vi till Max o åt..

SÅ vi slapp stressa i oss en fika på stan som stängde en halvtimme senare..



Kommentarer
Postat av: Nettan

jaa visst är livet underbart=)

2008-09-13 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!