Tacksam


Jag är så tacksam över att mina föräldrar

 prioriterar mina barn som de gör..


 När mamma hörde att Vanessa skulle ha dansshow

 i november så vart hon riktigt nervös/orolig..

 "Å nej tänk om jag är i Brasilien då"..

HOn ringde mig på engång o frågade mig när det var..

 När jag svarade att det var den 29 nov så vart hon så lättad..

 HOn skulle inte missa sitt barnbarns dansshow.

 Vanessa betyder allt för min mamma..

O de andra barnbarnen betyder också allt..

 Hon har inte missat en enda dansshow sen vi flyttade hi.

 Förutom då hon precis hade gått igenom en jättestor operation.

 O hade legat i respirator..

 Hon låg där på sjukhuset o var ledsen för att hon missade dansen..

 Men hon beställde deras dvd så hon skulle kunna se dansshowen

 när hon vart bra igen..

 Morfar kom då på den dansshowen ,

det är också en självklarhet för honom..

Han har varit på alla dansshowerna sen hon började på dansen..

 Jag är så tacksam över att de är som de är..

O verkligen visar hur mycket de älskar våra barn.

 Vanessa överöser med kärlek till både mormor o morfar..

 O även till Peråke som är mormors man..

 Hon springer till honom o ger honom en stor kram.

Hon vet att hon är älskad av honom, trots att hon inte är hans barnbarn.

 Mina barn är ju de enda av mammas barn

 som inte kallar honom för morfar..

 Men hon ser ingen skillnad..

Det är liksom hennes Åke..

 Det jag vill säga med detta inlägg är att jag älskar mina föräldrar så mycket..

 För att de är som dom är..

 De kanske är lite för måna om oss, men allt är bara av kärlek..

 O idag tänker jag ge pappa en stor kram o tacka honom

 för att han är som han är.

Detta var lite mer av mina tankar..

 Saker som jag är så tacksam över.

 Som ni vet så är detta min blogg, mina tankar..

 O Saker som jag står för..

 O som ni får ta del av.

 MÅnga har lösenordsskyddade bloggar när dom skriver om sånt här.

 Men jag har inget att dölja..

Man får liksom ta mig för den jag är...

 NU ska jag klä på johan lite rena kläder o åka till Pappa...

 Ha det så bra.. .

 O tack för alla kommentarer som ni har skrivit förut idag o innan dess:-)

 Jag ber om ursäkt för att min text kanske inte ser så fin ut..


 Men tangentbordet krånglar rätt mycket..

 O för att kunna göra mina inlägg så bra som möjligt.

SÅ måste jag alltid fixa med texten efteråt..

 SÅ stor som den ska vara,byta rad extra många gånger.

 För annars så ligger allt som en smet..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Så har vi det oxå det är så underbart. Barnen älskar båda mormor morfar och farmor. Så tacksam att alla tre finns för barnen dag/natt året om <3

2008-11-09 @ 15:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!