sjukvården idag

jag vet att jag har klagat o gnällt de senaste dagarna  men  nu ska jag gnälla på vården..

Danne har svårt att andas som man ska..

Han snarkar på natten,det kommer mycket slem från hans mun o det märks på långa vägar att han har problem med  att andas genom näsan eller munnen..

Det är när han sover ,slappnar av..

Vi ringde vrdcentralen igår kväll för nu har jag varit orolig tillräckligt..

Men eftersom han har haft det här ett tag så var det inget akut.. Så vi skulle ringa  läkarn idag

o vi fick läkar tid idag kl 13. Under natten hade danne andningsuppehåll  (vad det lät som enligt pappa john )

sköterskan ringde men det fanns inga tider idag så hon skulle ringa om en tid i morgon kl 8..

Men jag är ändå orolig för honom.. Jag tycker att sjukvården tar för lätt på sakar..

Något som jag är noga med är hur barnen andas..

För vi ringer/kontaktar sällan sjukvården men  när det är andningsproblem så är det nog säkrast att besöka doktorn..

Men när man väl kontaktar läkarn så får man inga tider.. Det är så fullbokat..

Självklart ska viktigare saker gå före men ett läkarbesök vore inget fel det sa tom sköterskan igår att han borde bli

 undersökt. o då visste hon inte om andningsuppehållen under natten..


jaja..nu ska vi åka o hämta vanessa hos sin kompis.de har lekt i 4 timmar nu ..

Lär bli en massa gråt när vi kommer men vi sa ju kl 15..


Tack alla som  skriver en hlsning här ibland:-)

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Usch så läskigt! Ni måste verkligen se till att få tid hos läkaren för det där låter inte alls bra. Ge Danne en stor kram från mig!

2008-08-19 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!