blomstergränd

Så var lördagens stress igång då o få med vanessa på funky kidz till 10,30.
hon är såå seg.Men det är skönt att slippa ta med henne dit för det är johns tur idag..
Som hemma mamma gör man ju allt annat med barnen så det kan vara skönt att man får slappna av från något någongång..
Badhuset igår vart väldigt lyckad.
Johan som aldrig har varit i ett badhus förut(han är bara 6månader) badade konstant mellan  kl 14-18.
Vanessa hade också jätte kul.Vi fikade lite innan vi fortsatte att bada o det var jätte mysigt.


Jag har precis sett att ett av husen i vårat gamla radhusområde är till salu.
Förra veckan var andra föreningens ena radhus till salu o nu när det är sålt
lägger de in nästa..Smart där för det skiljer minst 1miljon på dem.

Eftersom detta kort är från våran visning så lägger jag upp det här..
Där parabolen är där bodde vi. o mina solrosor ..
Så här är  2 av mina 3 barn uppväxta.


Kommentarer
Postat av: maya

Hoppas du får en bra dag!

2008-04-05 @ 10:31:25
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: hanna

Fin blogg :) Hoppas allt är lungt? Ha en trevlig dag :)

2008-04-05 @ 10:37:21
URL: http://hannajunland.blogg.se
Postat av: jenny

fin bild :)

2008-04-05 @ 10:39:39
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej Gumman.
Hur mår du ??
Jag mår bara bra.
E inne o tittar lite här idag :);)
Ni verkar ha det bra i huset och karlskoga, men de känns lite som du saknar Huddinge med.
MÅNGA KRAMAR PÅ DIG

2008-04-05 @ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!