helgen

Kryssningen var väldigt bra och härlig. Barna hade jättekul med alla saker som hände hela tiden. Smurfar och ville viking som kom besök. Jag shoppade smycken och parfym med tillhörande bodylotion och en massa till barna såklart. vanessa köpte sig också en parfym. Jag gick en sväng till båtens pub och köpte mig en drink. men det var ju wiskey md någon dricka i..hm... ja den gick ju ner.. Det var en himlans bra trubadur där.. Barna var på disco och dansade för fullt. Vi åt givetvis frukostbuffe och lunchbuffe osv.. Och idag har jag varit på jobbet som vanligt. Fikade där innan jag åkte hem och råkade somna innan jag skulle hämta barnen.. Så trött var jag.Sen har jag sovit en del till under eftermiddagen mellan handlandet och matlagning och fredagsmys.. Vanessa åkte med sin pappa till stockholm över helgen..Så roligt för henne och åka iväg på äventyr med sin pappa,träffa kusinerna, hjälpa john att ställa ut "våra"" kaniner ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!