första kursdagen

Idag var första dagen på kursen.
Jag var extremt nervös igår kväll
men när jag hade lämnat pojkarna i morse
och skulle sätta mig i bilen
för att åka mot kursen så kändes det bra.

Kursen är ju något helt annat än den
jag gick på förut(förra veckan)
Det jag inte förstår är varför jag inte fick
något aktivitetsstöd under den tiden.
Men den här är accepterad..

Denna kurs är som heltid
så jag kommer få ersättning
sen efter kursen..

Det kommer att bli besök på olika företag.
O även där john jobbade förut(juhu)
Sen ska vi åka någonstans  ihop.
Vart har vi inte bestämt.
Men det spörs..

Sen är det föreläsningar
osv.
Imorgon ska vi ha besök
från försäkringskassan.
De ska berätta rätt mycket
som är bra att veta..
Så imorogn lär jag ha full av info i huvudet;-)

Jag ser fram emot morgondagen,
känns kul att ha något att åka till varje dag.
Men lite nytt är det.
Det som är lite surt är att jag inte fick avsluta kursen
på bilda som jag trivdes så bra med.
Fick hux flux sluta där o hoppa in på den här..
Men det här blir nog bra..

O innebär det pengar så är det bra;-)
Känns väldigt skönt att gå något
som jag faktiskt får ersättning för.

Sen är det en bra träning
för att se hur mycket man klarar av.
O så får man ha en sk vägvisare en dag
då man kan se vilka jobb som kan tänkas passa en..

Så jag är nöjd..
kram på er..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Petra allt kommer gå bra skall du se Kram Bibbie

2011-03-17 @ 06:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!