kaninutställningar

Under våren planerar john
att åka på lite kaninuställningar.
Eftersom han inte har varit ensam
på snart 10 år o har en fru som vill
följa med honom på allt som kan tänkas kan..
plus att vi har 3 barn gemensamt.
För mig är familjeaktiviteter viktiga.
Så jag lär följa med på minst 2 styckna..
Ingen av oss har ju ställt ut tidigare.
Såd et lär bli nytt för oss båda.
Lär väl bli hanen som vi börjar med,
eftersom kaninbebisarna är så små än..
Jag ser fram emot att få följa med på
kaninutställningarna ,har varit med förut
men då har vi inte ställt ut..

Varför jag inte skulle följa med är för mig en gåta.
Men sen kan jag ju inte lova
att jag inte blir rastlös.
Men på de som vi har varit på förut
så har jag trivts som fisken i vattnet.

Som sagt familjen är viktig.
Att göra saker var för sig är också viktig jätteviktigt faktiskt...
Men från första dagen som vi skaffade kaninerna
så var det en familjegrej.
Vi gör det här tillsammans,en familjehobby..
Sen har det utvecklat sig så det är väl
mest min man som håller på med det.
Men jag ser fram emot dom där kaninutställninharna
just för att man gör något tillsammans som en familj.
Mer än att bra vara hemma tillsammans.
Vi går ju aldrig ut o äter john o jag,
eller umgås med folk tillsammans
så det här får väl bli en grej för oss som familj
att göra något..

Vet inte vad jag skulle ta mig
till om jag en dag förlorade min familj.
Känslan finns där och den är så obehaglig..
Ett liv utan john o barna finns inte.
För mig är vi 5 ..

Kommentarer
Postat av: annelie

Ja familjen är så viktig=)

Får ofta höra att jag borde tänka mer på mig själv - att jag bara lever för barnen...men de är ju mitt allt?=)

Kram

2011-03-31 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!