lördagen i bilder

Jag fotar ju något varje dag med nya kameran.
O igår la jag in över 200 kort på datorn.
Kan det ha blivit 200 kort tagna hemma hos mamma o peråke igår? haha..
Jag ska ta o lägga in lite foton här så ni får se vad jag sysselsätter mig med.hihi..

3 Skruttungar som ska bada:

fota djur är så roligt..här är det underbara Anni.
hon gillar att bli fotograferad av mig.
Hon gnyr till o så tar jag kort,då blir hon glad.hihi

Mina 2 älsklingar.min minsting o min diamant..

Snart har vi varit gifta i 6år(på torsdag)

dom här 2 korten är jag förtjust i..



Detta är så fint..

o lalala min älskade
mamma har fotat mig..
Jag är så glad för kortet..
love you!!





Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Många fina kort, du lär dig snabbt!!

2011-06-06 @ 10:15:42
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!