johan saknar danne

Daniel är i Danmark sen i fredags
och lever livet med kusiner,
danmark,legoland,bad osv..
O massa mys med mormor o åke..
Han kommer förmodligen hem på torsdag..
Bara han är hemma på söndag så.hihi
Så vi hinner packa om hans väska:-)
Nä men någon dag hemma blir det väl
för hans del innan vi drar iväg allihopa..
Annars så har jag inte så mycket planer
den här veckan.
Jag ska på ett  samtal kl 15.
Sen så ska vi till mamma o dom o vattna blommorna..
Imorgon har vi roliga planer för oss.
Hoppas på bra väder :-)
Ska bli riktigt kul,danne missar det
men han var ju på legoland i förrgår...
Så jag behöver inte ha dåligt samvete.
Han missade lördagens äventyr också
då vi var på äventyrsbad men han har så kul
i danmark så det går ingen nöd på honom..
Johan tycker att det är tomt utan danne
så han blir ledsen lite emellanåt.
Han o danne är ju bundisar .
Men han får ty sig extra mycket till storasyster.
O de går iväg o köper en varsin glass och badar tillsammans
när vi är någonstans. Det är fördelen med fler barn,
att de aldrig behöver vara själva..
Sen får han ju vara i dannes rum så mycket han vill
medans han är borta.."du får mitt rum när jag är borta"
Sen så får jag tillfället o mysa extra mycket med min minsting:-)
Nä nu ska jag ta o göra dagen.
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!