första dagen på semestern

Under måndagen hade jag,
vanessa och Johan
en underbar eftermiddag i Lunedet.
Vi åt mjukglass med chokladtopping.
Fikade på laffe macchiato o paj
o barna åt ännu mera glass;-)

Vi gick en promenad i den härliga skogen
där det är vandringsleder som leder till badstränderna.
Underbart.Vi plockade blåbär o jag fotade en massa i naturen:-)

Vi hade himlans tur med vädret också.
Så idag har jag haft en riktigt skön första riktiga dag
på semestern.
När jag hör orden:första dagen på semestern
så tänker jag på VP´s låt..hehe..
Ska väl ta o dela med mig utav den också..

Första dagen på semestern låter kroppen andas ut...

Där sommaren är med värmlandspojkarna..VP!!
Jag behöver nog inte säga mer.hehe
Mer än att vanessa är stolt över sin morbror som är med här..


ps:foton kommer i nytt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!