KLOKA ORD

Jag hittade den här på fb
och tycker att den är så fin
och klok.

Du kommer till en tid i ditt liv när du inser:

♥ Vem som betyder något
♥ Vem som aldrig gjorde det
♥ Vem som inte kommer att göra det
............♥ Vem som alltid kommer att göra det

Så oroa dig inte för människor i ditt förflutna.
Det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid!



Man behöver tänka
på dessa saker ibland
och verkligen ta vara på
dem som alltid har betytt något,
de som betyder något,
och som alltid kommer att betyda något..
Sen händer det alltid något som gör att
man tänker:men varför blir det så här.
Men betyder de något för en,
har man kul ihop.
Mår man bra utav dessa personer
så ska man ha dem kvar..
Om inte så får man tänka:
är det värt och prata om detta
och komma varann närmare.
Eller ska man strunta o dom.
Jag brukar välja
att kämpa.
Att inte ge upp..
Alla gör vi fel.
O så länge man tycker om varann,
respekterar varann så varför inte förlåta
och ha kul ihop igen..

Nu har det inte hänt något,
utan jag vart lite djup
pga citatet..

Sen vill jag passa
på att tacka alla de 42 besökarna
som har läst min blogg
idag..42 Personer var det igår också..
Nu håller vi oss till denna läsarskara
och kanske ökar lite tillochmed..hihi
Ni får gärna kommentera också.
Alla som kommenterar trevliga saker.
Tjaffs o sånt vill jag inte ha,
utan trevliga saker.:-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman. Jag har äntligen hittat tillbaka att blogga och läsa bloggar lite flitigare.

KRAMAR Jenny

2011-01-04 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!