födelsedagar o presenter


I lördags kväll skickade jag o johan
iväg ett paket till hans yngsta kusin
som vi  inte har träffat ännu.
En liten Välkommen till världen present från oss..
Som jag personligen tyckte väldigt mycket om,
man köper ju bara det man själv tycker om o skulle vilja få..
Det var en snuttefilt som ser ut som en rosa fjäril
med en liten bitsak längst ner.(för kommande tänder)
Daniel o johan hade sett fram emot att få ge den
till henne under helgen men när inte det gick
så blev det till att skicka.

Igår fick jag sms om att paketet hade kommit
och att de gillade  den..
Skönt att posten kan vara extra snabb ibland..
Igår blev det en till tur
för att gå på presentjakt.
Denna present är hemlig tills vidare.
Mamma fyller år idag o kommer att få den ikväll
när vi är ute o äter på Strandkanten:-)

Sen fyller barnens kusin Alfons år också
nu på onsdag så det blir väl kalas för honom också
nu i veckan har vi fått veta.
Vilken dag är ännu inte bestämd.

Vi går bara på de kalas som vi blir bjudna till
så det blir inte många kalas för oss  nuförtiden
men  de vi blir bjudna på försöker vi komma på..
Så vill man att vi ska komma så får man bjuda hem oss.
Typ ringa eller sms:a eller maila eller berätta när vi ses.
Skicka kort går också bra.Alla sätt är bra..
Sen på lördag ska vi göra en extra rolig sak
hela familjen men det skriver jag om sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!