ta inget för givet.

Den här helgen har verkligen varit påfrestande
extremt psykiskt sett.
Tänker som vanligt inte att gå in på detalj.
O sen har jag ju legat i feber o värk
pga influensan. Idag har jag mått fysiskt sätt
förvånansvärt bra.Förutom att ryggen värker..
Eftersom jag har mått så dåligt under helgen
så skippade jag kursen i förmiddags.
Så lätt o skippa den när man har hela familjen hemma;-)
Nä men jag visste inte om det var så bra o åka iväg.
Ifall att jag skulle bli sämre eller rentav smitta något.
Jag vaknade dessutom 8,40 så man hann inte direkt känna efter.
Iallafall det som har varit påfrestande psykiskt sett
så har jag lärt mig att inte ta NÅGOT för givet.
Det kommer nog ta ett tag innan jag kan vara lugn
och våga lita på allt igen..
Jag kommer att gå på helspänn ett tag..
Jag var så nedrans djupt nere  ett tag
så jag kände att jag går hellre igenom ett rum
full med sprutor och ormar än o veta om att det är så här..
Och ni som känner mig väl/känt mig länge
vet vilken panik jag får av dom 2 sakerna..
Så är det..
Lägger in en mysig låt:
Theos låt med Mojje:
Ta hand om varann.
Bry er om varann,bry er om era vänner,nära o kära.
Man vet aldrig hur länge man får ha dom ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!