Twilight i ljudböcker

Jag är fast i twilights värld.
Jag har ju tyvärr inte läst någon av böckerna.
Önskar mig dem i födelsedagspresent,
och kommer att leta efter dem på ullared närjag åker dit..
Men nu har jag hittat något ännu bättre kanske.

På ullaredsbloggen som jag kikar in
på flera gånger om dagen.
Har nu tipsat om Ljudböcker
och det finns ljudböcker med alla 3 twilight filmerna
i en enda ljudbok..
twilight,new moon,eclipse:-)
underbart:-)

Jag har ullaredsbloggen
bland mina länkar sen evigheter tillbaka.
Men här kommer adressen:
http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!