en härlig dag

Tog bort gårdagens inlägg
känner att det var lite negativ energi..
Inte så farligt egentligen,skrev det när jag var lugn.
Men ändå..
Men det där med att jag har känslorna utanför kroppen,
det kan jag verkligen säga att jag har.
Men inte att jag blir arg.
Utan att jag kan bli så otroligt glad o tacksam för små saker
o lite tårögd av saker o ting .Positivt såklart:-)
Har iallafall idag haft en himlans bra dag.
Efter att ha lämnat danne på dagis så gick jag o johan
ut en stund..Lät honom styra vart vi skulle gå:-)
O sen efter att ha hämtat vanessa i skolan så bakade vi en tigerkaka.
O sen fick vi besök av Kathleen o barna:-)
Så det blev en fika på tigerkaka o lite frukt..
Var som vanligt så mysigt o få prata med någon som verkligen förstår en.
Har ju känt varann så länge.. O att det är så avslappnat..
Sen har jag fått en massa sms också,av olika personer..Helt otroligt.
O alla var roliga,bra sms:-)
Så efter en sån här dag så ler jag inom mig..
EN väldigt bra känsla..
Känner att jag har så mycket o vara glad över o har så mycket kul framför mig.
O jag har fått  en chans till något himlans bra o det gäller att ta det.
Nu är det dags för förändringar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!