rabdido

Jag är lite sugen på Rabdidos barnkläder.
Så om ni känner mig o bor i närheten
så hojta till om ni ska ha någon visning hos er.

MIn svägerska ska på rabdido party imorgon,
och jag vill så gärna dit.
Har kollat upp buss dit o tillbaka över helgen
men tyvärr så måste jag inse att det får bli en annangång..
Hatar avstånd o att allt ska kosta..

Jag vet inte om jag ahr sett några rabdido kläder
irl men på nätet ser de så fina ut.
O jag har mina favoriter..
Prisklassen är ungefär som Me&i..

Här är länken till rabdidos hemsida:
http://rabdido.se/

Kommer även att lägga in den under mina länkar
så ni kan kolla där annars..

Kommentarer
Postat av: NETTAN

Så SURT att du INTE kan komma=(

2009-10-15 @ 18:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!