inhandlat

Jag skrev om kläder till daniel o vanessa häromdagen.
KLäder som inte fanns i vanessas storlek o byxor som skulle
passa daniel som är så smal ..

O häromdagen så hittade jag 1 par byxor till vanessa,
en topp i den storleken som fattades häromdagen till henne.
O så ett par byxor som passade Daniel perfekt..
Plus att jag hittade långkalsonger till danne som jag också hade skrivit om.
Dessutom kunde han ha 110/116 i långkalsonger..stora killen!!

Vad har jag mer fått inhandlat den här veckan..
Jo en vinterjacka till mig,lite mer kläder till nessa(behövs en massa toppar,men några är inköpta)
O så har ju 2 av barnen fått nya sängar..
Så nu har vanessa en jättego säng som är riktigt stor..
Det får plats 2 barn o en vuxen i hennes säng:-)

Så nu har vi mera sovplatser om vi får nattgäster..
Eftersom johan numera har en säng också..


o lite mer har jag fått inhandlat såklart.
Men det är nog inget som jag har skrivit om tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!